اشعار زری مینویی

اشعار زری مینویی

شعر و ادب پارسی
اشعار زری مینویی

اشعار زری مینویی

شعر و ادب پارسی

نشسته دختر دریا( زری مینویی )

 

هوای زندگی 

**
نشسته دختر دریا
کنار ماه رویایی
تماشایی تر از آن دو منم
وقثی تو با من در نماشایی
میان نامه هایی که نوشتی تو به آبی ها
دو خطی را سفر کردم
شدم صد چشم دریایی
هوای زندگی دارم ، هوای زندگی دارم
دوبار جمع تنهایی
دوباره بوسه بر روی تو می آیی
شبو آیینه کن ای جان جانانه
هوای خانه کن ، ای معنی خانه
هوای خانه می خواند
خوشا بر گریه -خندم بال و پر سایی
زمان بیهوده میگردد به گرد ، باد گمراهی
جهان گم شد در انبوه خداوندان خود خواهی
تو ای محبوب زیبایی ، خدایی کن خدایی کن ، خدایی
صدای ساز و سرنا های گریان-چشم
نگاه مات و خاموش سیه پوشی
آخ نمیدانی نمیدانی
نمیدانی چه نوروزیست آن روزی
که ما باتو تو بامایی
هوای زندگی دارم ، هوای زندگی دارم
دوباره این من و این ما
دوباره بوسه بر روی تو می آیی



زری مینویی



  




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.